Headsite | Headtime
21705
page-template-default,page,page-id-21705,ajax_fade,page_not_loaded,boxed,select-theme-ver-2.0,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.4.4,vc_responsive

Vem gör vad när?

– Få full kontroll med HeadTime.

HeadTime är en modern helhetstjänst för att planera, styra och följa upp uppdragsbaserade verksamheter. Med några knapptryck får ledning, administration, arbetsledare och den som utför jobbet på fältet all information som behövs via HeadTime-appen. Ni blir effektivare i alla led och kunden får ännu bättre service.

 

DITT FÖRETAG FÅR:

Enklare hantering. HeadTime innehåller alla funktioner som behövs från beställning till faktura, som registrering av uppdrag, all info om uppdraget t ex möjlighet att lägga in ritningar och speciella instruktioner, offertfunktion, gps med kartfunktion, tidsredovisning, sms till kunden, påminnelse om en anställd glömt att checka ut, tydliga fakturaunderlag som kan kopplas till ekonomisystemet med mera.

Ökad effektivitet. HeadTime sparar tid i alla led. Att kunna följa upp, dokumentera och anpassa sig efter marknaden ger konkurrensfördelar.

Ökad säkerhet. Med HeadTime hanterar du situationer innan de blir ett problem. Semester, sjukdom, behov av mer material eller mer personal tas enkelt hand om.

Mer kontroll. HeadTime ger omedelbar överblick över vad medarbetarna är sysselsatta med. Du vet alltid vem som gör vad och när.

Riskfri prenumeration. HeadTime är en molnbaserad tjänst som inte kräver tekniskt kunnande. Du abonnerar på tjänsten och betalar bara för vad ni använder. Från dag ett vet du vad HeadTime kostar. Support ingår.

DINA MEDARBETARE FÅR:

Bättre information. Den anställde får all fakta i appen, som notis om ett nytt uppdrag, adress, karta, speciella instruktioner, ritningar, direktkontakt med slutkunden eller annat som behövs.

Bättre kommunikation. Personalen på fältet och kontoret kan kommunicera tydligare med både varandra och kunden.

Enklare tidsredovisning. Efter utfört jobb redovisas arbetstiden direkt i appen.

Utbildning. HeadTime är lätt komma igång med, utbildning ingår.

DINA KUNDER FÅR:

Större trygghet. Din kund får information i realtid, som sms om att personalen är på plats eller att uppdraget är utfört med fakta om vad man gjort. Foton och ritningar kan bifogas.

Bättre service. Personalen kan vara snabbare på plats, jobbet kan utföras smidigare och missförstånd undviks enkelt.

Tydligare underlag. I fakturaunderlaget redovisas alla kostnader överskådligt.

Gustavsbergs glasmästeri delar med sig av sina erfarenheter av Headtime:

”Vi sparar tid och ger bättre service.“

Med HeadTime får vi mer ordning och blir effektivare. För varje uppdrag skapar vi ett event med uppgifter som adress, telefon, arbetsbeskrivning och foton. Kartfunktionen gör det enkelt att hitta till arbetsplatsen. När vi kommer fram checkar vi in. Vi lägger in anteckningar om allt vi gör och fotar av följesedlar och själva jobbet. När vi åker från arbetsplatsen checkar vi ut. Med påminnelsefunktionen lyser det rött om ett jobb är äldre än tre veckor. Jag kan även söka på tidigare uppdrag, och se hur vi löste det med tids- och materialåtgång. Vi sparar tid, ger bättre service och vet exakt vad vi ska ta betalt för.

– AGNE NYLANDER, ÄGARE AV GUSTAVSBERGS GLASMÄSTERI

”Jag kan svara snabbt och det bidrar till en bättre affär.”

Tack vare HeadTime kan jag svara direkt när en kund ringer och frågar om ett pågående jobb. Jag går in i eventet där glasmästaren antecknat när han varit på plats, vad han gjort och vilket
material som gått åt. Om en ny kund ringer kan jag se om någon av våra glasmästare har checkat in i närheten. Han kan då snabbt åka ut till den nya kunden vilket ökar chansen att vi får uppdraget. Headtime är jättelätt att lära sig och använda. Om det dyker upp frågor kan vi ringa supporten och få hjälp på en gång.

– PIA MATTSSON, ADMINISTRATÖR PÅ GUSTAVSBERGS GLASMÄSTERI

Byt till Headtime idag och få total kontroll med en knapptryckning!

 

Nyfiken?
Ring 08-122 00 810.